امیر سرتیپ دوم صالح:

 توسعه قدرت دفاع هوایی با جدیت دنبال می‌شود

امیر سرتیپ دوم «صالح» گفت: توسعه و تولید قدرت دفاع هوایی در راستای قدرت بازدارندگی کشور و صیانت از منافع ملی با جدیت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۵۸۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴ - 11May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌‌ شرقی، امیرسرتیپ دوم «جعفر صالح» جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب کشور، امروز 21 اردیبهشت ماه، در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی شهید سید نجیب ارومیه با بیان اینکه پدافندهوایی سد دفاعی محکمی در برابر هجوم و حملات پروازی دشمنان است، اظهار داشت: سامانه‌های راداری و موشکی جمهوری اسلامی ایران تحت شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور با بهره‌گیری از دانش بومی، توانایی پاسخ‌گویی به تهدیدات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارد.

وی با اشاره به اینکه سامانه‌های راداری و موشکی پدافندهوایی مطابق با آخرین فناوری‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شود، افزود: پیشرفت سامانه‌های پدافند هوایی ایران برای همگان به خصوص دشمنان این مرز و بوم اثبات شده است و بیگانگان این را به خوبی می‌دانند که کوچکترین تحرکات آنها در فراسوی مرزها توسط کارکنان غیور و جان برکف پدافندهوایی رصد می‌شود.

جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب گفت: توسعه و تولید قدرت دفاع هوایی کشور در راستای قدرت بازدارندگی و صیانت از منافع ملی با جدیت و پشتکار دنبال می شود که با افزایش توان رزم و قدرت بازدارندگی،آرامش خیال و اطمینان خاطربیشتری را برای ملت شریف ایران فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها